درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دعوا کردن
#1
سلام چجوری تو گیم میکر دعوا بسازم که زمانی که مشت میزنم طرف بمیره !!!
تورخدا کمک کنید
پاسخ
#2
لطفا جواب بدید
پاسخ
#3
بابا یه جواب ساده اینقدر سخته؟
پاسخ
#4
اقای عزیز منو دوستان الان میتونیم جوابتونو بدیم ولی این جوری درستش نیست شما اول برو قسمت مقالات مقاله های ساخت بازی های ساده رو دانلود کن بخون اونوقت جایی گیر کردی بیا بپرس در خدمتیم.
اما کلیت کار اینه که اگه متغیر ها رو یاد گرفته باشی باید یه متغیر جون بسازی و یه مقدار اولیه بهش بدی مثلا ده بعد تو ایونت برخورد مشت طرف با اونی که کتک میخوره از این متغیر یه دونه کم کنی بعد بنویسی اگه متغیر جون صفر شد ابجکتش حذف شه.
پاسخ
#5
منظورمو نفهمیدید دوست عزیز
من میگم که چجوری یک کاری کنم که فقط با مشت طرف بمیره
مثلا با هر برخوردی نمیره فقط با برخورد مشت بمیره !!
پاسخ
#6
باید برای اعضای بدن شخص ابجکت های جدا گانه بسازید و با تابع های joint به هم متصل کنید و بعد اون کارایی که گفتم رو روی ابجکت مشت انجام بدید.
یه کار دیگه هم که شاید جواب بده اینه که وقتی برخورد انجام شد چک کنید ببینید اسپرایت تو ساب ایمیجیکه مشت طرف میاد بالا اگه این طور بود جونش کم شه.
پاسخ
#7
میشه آموزشش رو بزارید همینی که گفتید؟
پاسخ
#8
اول روش دومی رو میگم چون اگه بشه خیلی راحت تره:
توی ابجکت کسی که کتک میخوره تو ایونت برخورد با اون شخصی که کتک میزنه این کدارو بنویس:
global.check = false;
with(kotakzan)
{
if(image_index =sub_mosht)
{
global.check=true;
}
}

if(global.check = true)
{
jon-=5;
}

به جای kotakzan اسم ابجکتی که کتک میزنه رو بزار به جای sub_mosht شماره ی فریمی که مشت کتک زننده میاد بالا رو بزن اگه چند تا فریم بود تک نکشونو بنویس و بینشون || بزار
پاسخ
 سپاس شده توسط sina2000
#9
بجز روش بالا استفاده از متغیر هم جواب میده.ولی بالایی کاملتره shy
پاسخ
#10
(1/3/1396، 04:07 عصر)imanbeik نوشته است: اول روش دومی رو میگم چون اگه بشه خیلی راحت تره:
توی ابجکت کسی که کتک میخوره تو ایونت برخورد با اون شخصی که کتک میزنه این کدارو بنویس:
global.check = false;
with(kotakzan)
{
if(image_index =sub_mosht)
{
global.check=true;
}
}

if(global.check = true)
{
jon-=5;
}

به جای kotakzan اسم ابجکتی که کتک میزنه رو بزار به جای sub_mosht شماره ی فریمی که مشت کتک زننده میاد بالا رو بزن اگه چند تا فریم بود تک نکشونو بنویس و بینشون || بزار

این کار میکنه ولی اگه بخایم هم مشت بزنه هم لگد و برای مشت مثلا 10 خون کم کنه و واسه لگد 20 تا اونوقت چکار کنیم



if sprite_index=lagad  (image_index=20)


ترکیب اینا رو نمیدونم هر جور هم گذاشتم نشد اگه کسی میدونه لطفا پاسخ بده ممنون
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  شوت کردن توپ در گیم میکر sajjad3011 1 1,225 12/2/1394، 12:57 عصر
آخرین ارسال: ali.fefa8888
  ذخیره و لود کردن بازی S.Viper 5 2,196 5/7/1392، 06:03 عصر
آخرین ارسال: S.Viper
Star چند سورس برای وارد کردن متن توسط کاربر hemmattby 1 1,085 29/6/1392، 02:08 عصر
آخرین ارسال: hemmattby
  فراخوانی عکس از بیرون بازی + تکه تکه کردن آن + ساخت یک اسپرایت از تکه ها Milad_Hyper 0 1,162 30/1/1392، 02:00 عصر
آخرین ارسال: Milad_Hyper
  ذخیره بازی به نام کاربر و لود کردن در گیم میکر niki_1367 3 2,131 15/7/1391، 10:28 عصر
آخرین ارسال: niki_1367



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس