درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در نظر نگرفتن نزدیک ترین دشمن پشت دیوار (هوش مصنوعی)
#1
Question 
سلام دوستان
لطفا تصویر رو نگاه کنید، توی تصویر سوال رو مطرح کردم

resim
پاسخ
 سپاس شده توسط ali rahimy
#2
(22/11/1396، 10:29 عصر)mehdiyg نوشته است: سلام دوستان
لطفا تصویر رو نگاه کنید، توی تصویر سوال رو مطرح کردم

resim

سلام
بهتر بود کدهایی رو که ازشون استفاده کردی اینجا میذاشتی ببینیم .
 من تو بازی جدیدم ( دفاع از خاک ) که تو کافه بازار هست همین کار رو کردم

شما باید بجای اون قسمت که ابجکت obj_enemy  تو کد ها هست یک متقیر بذارید مثلا کد زیر

---------------------------------------
تو این کد داره میگه به دشمن شلیک کن البته کل کدها نیست فقط بخشی جهت راهنمایی

 تو این کد داره میگه به دشمن شلیک کن


if(collision_line(x,y, obj_enemy.x, obj_enemy.y, obj_wall, false, false))
{
   canshoot = false;
}
else
{
   canshoot = true;
}
----------------------------------------------------
اما اینجا همون کد بالایی تعقیر کرده و میگه به اولین دشمن نزدیک

enemy = instance_nearest(x, y, obj_enemy);
if(collision_line(x,y, enemy.x, enemy.y, obj_wall, false, false))
{
   canshoot = false;
}
else
{
   canshoot = true;
}

----------------------------------------------------------
چی بگم
----------------------------------------------
خدایا شکرت

پاسخ
 سپاس شده توسط mehdiyg ، ali rahimy
#3
سلام احمد را جان، ممنون که وقت میزاری
من دقیقا از همین کدها استفاده کرده بودم، اما باز هم نشد ولی با یه روش دیگه تقریبا حلش کردم و اون هم این بود که برای دشمن هم دید و شرط گذاشتم، یکم پیچیده شد اما فعلا داره کار می کنه اگر یه جا به مشکل خورد اطلاع می دم
راستی یه سوال دیگه دارم که شاید مربوط به این پست نباشه (از شما و دوستان دیگه عذرخواهی می کنم) سوالم اینه : توی بازی دفاع از خاک از کدوم روش برای پرداخت درون برنامه ای استفاده کردی؟ و آیا درست داره کار می کنه ؟
پاسخ
 سپاس شده توسط ali rahimy
#4
(24/11/1396، 02:51 عصر)mehdiyg نوشته است: سلام احمد را جان، ممنون که وقت میزاری
من دقیقا از همین کدها استفاده کرده بودم، اما باز هم نشد ولی با یه روش دیگه تقریبا حلش کردم و اون هم این بود که برای دشمن هم دید و شرط گذاشتم، یکم پیچیده شد اما فعلا داره کار می کنه اگر یه جا به مشکل خورد اطلاع می دم
راستی یه سوال دیگه دارم که شاید مربوط به این پست نباشه (از شما و دوستان دیگه عذرخواهی می کنم) سوالم اینه : توی بازی دفاع از خاک از کدوم روش برای پرداخت درون برنامه ای استفاده کردی؟ و آیا درست داره کار می کنه ؟
برای پاسخ برو اینجا
http://promakers.ir/Thread-%D8%A2%D9%85%...#pid141037
چی بگم
----------------------------------------------
خدایا شکرت

پاسخ
 سپاس شده توسط mehdiyg ، ali rahimy


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Question استفاده از چند دشمن با ساختاری یکسان mehdiyg 5 224 19/11/1396، 09:47 صبح
آخرین ارسال: ahmadreza59
  ساخت دید برای دشمن sina2000 8 272 10/8/1396، 10:33 عصر
آخرین ارسال: sina2000
  هوش مصنوعی YASIN GIME 5 186 29/7/1396، 05:25 عصر
آخرین ارسال: full-city
  نزدیک بودن به عدد مورد نظر full-city 4 184 15/5/1396، 10:49 عصر
آخرین ارسال: full-city
  شلیک به نزدیکترین دشمن . اینور دیوار sina2000 4 259 18/4/1396، 07:50 صبح
آخرین ارسال: Milad_Hyper



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس