درود مهمان گرامی! ثبت نام

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در نظر نگرفتن نزدیک ترین دشمن پشت دیوار (هوش مصنوعی)
#1
Question 
سلام دوستان
لطفا تصویر رو نگاه کنید، توی تصویر سوال رو مطرح کردم

resim
پاسخ
 سپاس شده توسط ali rahimy
#2
(22/11/1396، 10:29 عصر)mehdiyg نوشته است: سلام دوستان
لطفا تصویر رو نگاه کنید، توی تصویر سوال رو مطرح کردم

resim

سلام
بهتر بود کدهایی رو که ازشون استفاده کردی اینجا میذاشتی ببینیم .
 من تو بازی جدیدم ( دفاع از خاک ) که تو کافه بازار هست همین کار رو کردم

شما باید بجای اون قسمت که ابجکت obj_enemy  تو کد ها هست یک متقیر بذارید مثلا کد زیر

---------------------------------------
تو این کد داره میگه به دشمن شلیک کن البته کل کدها نیست فقط بخشی جهت راهنمایی

 تو این کد داره میگه به دشمن شلیک کن


if(collision_line(x,y, obj_enemy.x, obj_enemy.y, obj_wall, false, false))
{
   canshoot = false;
}
else
{
   canshoot = true;
}
----------------------------------------------------
اما اینجا همون کد بالایی تعقیر کرده و میگه به اولین دشمن نزدیک

enemy = instance_nearest(x, y, obj_enemy);
if(collision_line(x,y, enemy.x, enemy.y, obj_wall, false, false))
{
   canshoot = false;
}
else
{
   canshoot = true;
}

----------------------------------------------------------

(&)


پاسخ
 سپاس شده توسط mehdiyg ، ali rahimy
#3
سلام احمد را جان، ممنون که وقت میزاری
من دقیقا از همین کدها استفاده کرده بودم، اما باز هم نشد ولی با یه روش دیگه تقریبا حلش کردم و اون هم این بود که برای دشمن هم دید و شرط گذاشتم، یکم پیچیده شد اما فعلا داره کار می کنه اگر یه جا به مشکل خورد اطلاع می دم
راستی یه سوال دیگه دارم که شاید مربوط به این پست نباشه (از شما و دوستان دیگه عذرخواهی می کنم) سوالم اینه : توی بازی دفاع از خاک از کدوم روش برای پرداخت درون برنامه ای استفاده کردی؟ و آیا درست داره کار می کنه ؟
پاسخ
 سپاس شده توسط ali rahimy
#4
(24/11/1396، 02:51 عصر)mehdiyg نوشته است: سلام احمد را جان، ممنون که وقت میزاری
من دقیقا از همین کدها استفاده کرده بودم، اما باز هم نشد ولی با یه روش دیگه تقریبا حلش کردم و اون هم این بود که برای دشمن هم دید و شرط گذاشتم، یکم پیچیده شد اما فعلا داره کار می کنه اگر یه جا به مشکل خورد اطلاع می دم
راستی یه سوال دیگه دارم که شاید مربوط به این پست نباشه (از شما و دوستان دیگه عذرخواهی می کنم) سوالم اینه : توی بازی دفاع از خاک از کدوم روش برای پرداخت درون برنامه ای استفاده کردی؟ و آیا درست داره کار می کنه ؟
برای پاسخ برو اینجا
http://promakers.ir/Thread-%D8%A2%D9%85%...#pid141037

(&)


پاسخ
 سپاس شده توسط mehdiyg ، ali rahimy


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Question استفاده از چند دشمن با ساختاری یکسان mehdiyg 5 407 19/11/1396، 09:47 صبح
آخرین ارسال: ahmadreza59
  ساخت دید برای دشمن sina2000 8 481 10/8/1396، 10:33 عصر
آخرین ارسال: sina2000
  هوش مصنوعی YASIN GIME 5 336 29/7/1396، 05:25 عصر
آخرین ارسال: full-city
  نزدیک بودن به عدد مورد نظر full-city 4 280 15/5/1396، 10:49 عصر
آخرین ارسال: full-city
  شلیک به نزدیکترین دشمن . اینور دیوار sina2000 4 403 18/4/1396، 07:50 صبح
آخرین ارسال: Milad_Hyper



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان