درود مهمان گرامی! ثبت نام

نظرسنجی: با کدوم کار می کنید یا کدوم رو بیشتر دوس دارین
UDK
Unity 3D
هیچ کدوم
[نمایش نتایج]
 
توضیح: این یک نظرسنجی عمومی‌است. کاربران می‌توانند گزینه‌ی انتخابی شما را مشاهده کنند.
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جنگ بزرگ UDk با Unity آخر کدوم؟
#61
خودت داری تایید می کنی انجین سازی کار هرکس نیست.smiley
مطمئن باش خود خودم بودم که یونیتی رو انتخاب کردم و مطمئن باش یونیتی ارث بابای منم نیست که ازش دفاع کنم.
هر وقت تحقیقاتم روی یونیتی تمام شد و فهمیدم به درد نمی خوره می پرازم به unreal.
طبق تحقیقاتی که انجام دادم هرکس طبق نیاز و اولویتی که در به انجام رسوندن پروژش داره از انجین دلخواهش استفاده می کنه.
در حال حاضر این تنها جوابی هست که بهتره بهت بدم.teeth
پاسخ
 سپاس شده توسط aminblog76 ، terminus-studio
#62
فعلا که از هر نظری تو همین تاپیک بررسی شد انریل سر تر بود
بگذریم .
.
گاهی وقت ها چیزایی به وجود میاد که ادم به ذهنش نمیرسه مثلا من اول از fpsc استفاده میکردم البته محدودیت هاشو میدونستم تا اینکه رفتم سراغ 3dgs نمیدونم باهاش کار کردی یا نه خوب برام خوب بود (3 - 4 سال پیش ) تمامی کارهامم راه مینداخت شما هرکاری بخاین میتونین با این انجین بکنین منم به همین خیال بودم تا اینکه رفتم سراغ یونیتی بعد فهمیدم کلی امکانات داره که با 3dgs میشد انجام داد ولی به سختی خوب تو 3dgs میشد فیزیک داد به اجسام ولی چنان سخت بود که ادم خودش حرکاتو مینوشت راحت تر بود ولی تو یونیتی از این لحاظ راحت شدم تو 3dgs میشد اسکریپت نوشت ولی خارج انجین اما تو یونیتی از این لحاظ راحت شدم و خیلی چیزای دیگه در کل اینگه با هر انجینی میشه هرکاری انجام داد ولی سادگی پیچیدگی داره قضیه ی انریل 4 و یونیتی هم همینه شاید خیلی از کارهایی که تو انریل 4 میشه انجام داد رو نشه تو یونیتی انجام داد اما بعضی از کارهایی که تو هر دو میشه به مراتب تو انریل 4 راحت تره مثل همین سیستم ماشین یا بازیه 2 بعدی و یا تخریب من تا قبل از اینکه به یو دی کا نقل مکان کنم برای تخریم اجسام از انیمیشن استفاده میکردم خیلی هم سخت و مسخره بود چون اصلا شبیه به فیزیک نمیشد تازه کلی امکانات هم نداشتم ولی تو انریل مشکل برطرف شد یا سیستم اقیانوس و اب یا خیلی چیزای دیگه
.
در کل میخام بگم با هر انجینی کار ادم راه میفته ولی تا بالاتر رو نبینه نمیتونه بگه که کارش راه افتاده
.
جان من دیگه ادامه ندین واقعا خسته شدم از تایپ کردن درس دارما پارسال تقصیر اپیک بود موقع عید انریل 4 رو عرضه کرد من درس نخوندم و با انریل کار کردم امسال قبول نشم تقصیر شماست teeth
پاسخ
 سپاس شده توسط bagher2g ، aminblog76
#63
(9/9/1393، 08:10 عصر)sajjad3011 نوشته است: آقا (اوراچی)،خیلیای دیگه توی کار انجین نویسی بودن و هستن.
خیلی از بچه های ایران با dx و GL و XNA و .net Framwork یا cPP انجین ساختن.
چرا دور بریم توی همین پرومیکرز هستن بچه هایی که رو نمی کنن ولی من می دونم می تونن انجین بسازن و بعضی ها هم میشناسم که ساختن و خیلی وقت پیش هم ساختن.
--
بیاید دامنه رو گسترده تر کنیم و مرز رو بشکافیم و باز بریم بالاتر.
جان کارمک هم روی انجین خودش کار می کرد .
برنامه نویس معروفی که یک نابغه ی ریاضیات بود چرا باید به پسرش unity رو یاد بده و رایان کارمک 9 ساله با یونیتی کار کنه ؟
--
یعنی شما ادعا می کنی علیرضا پیر بیشتر از جان کارمک می دونه ؟
--
زیاد هم انجین انجین نکن که سورس انجین توی اینترنت فراوونه و خیلیا ظاهرا میشن انجین ساز در حالیکه انجین بازی بیش نیستند depressed
--
در مورد یونیتی هم باید بگم حرفای شما ناشی از توهم هست. چون حتی من هم می تونم node editor بسازم چه برسه به .... teeth
انجین سازی که همینجوری سر سری نیست بعدشم بر این فرض که انجین ساختن این انجین ها می تونن با یونیتی آنریل یا حتی گیم میکر رقابت کنن؟ البته که نه
(9/9/1393، 09:15 عصر)orache نوشته است: واقعا حرفات بچه گانه هست انگار خودت نمیتونی انتخاب کنی و کارمک باید انتخاب کنه برات
انجین سازی کار هرکسی نیست و کلا تو ایران 2 تا انجین کامل داریم اونم 7 سال و دیگری 3 سال طول کشید بقیه ناقص هستن
.
بگم چرا برایان 9 ساله با یونیتی کار میکنه ؟ چون یونیتی برای مبتدی هاست کارمک هم فهمید بچش کوچیکه انریل براش زود و سخته گفت با یونیتی کار کن فعلا پسرم فعلا اونا برات سختن حالا شما هم شاید فقط با یونیتی بتونین کار کنین اشکال نداره یه خورده که جا افتادین میتونین با انریل هم کار کنین
.
اون همه شرکتی که اون بالا برات اوردم همه هیچ کمه کم تو هرکدوم 100 نفر هستن که با انریل 4 کار کنن بالای 100 تا شرکت هست من 20 -25 تاشو گفتم حالا تو همه ی اینارو کوبیدی زمین و داره انجین بچه ی 9 ساله رو پیش میکشی ؟ مثلا بچه ی مدیر یویو گیم از گیم میکر استفاده کنه یعنی گیم میکر خداست ؟ بس کن این بچه بازی هارو
.
دوستان من الان روی سیستمی که کار میکنم باهاش ( دستاپ ) مشخصاتش اینه
رم : 3 گیگ ddr2
گرافیک 1 گیگ geforce 250
سی پیو intel core 2 quad cpu q8400 2.66ghz
هارد هم 160 teeth
.
کامپیوتر که انشالله ارزون نمیشه باید دعا کنیم پولی به دستمون بیاد که سیستم خوب بخریم !
اینم لینک دانلود نسخه ی 4.6 رو لطفا دانلود نکنین چون هنوز کامل نیست
http://download.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9...%A2%D9%86/
به زودی یعنی تا 3 - 4 سال دیگه یونیتی یه نود ادیتور ساده میسازه و شما از توهمات خارج میشین عزیزم تعداد کلاس هایی که تو c++ برای بلوپرینت هست از تعداد مو های سرت بیشتره بساز ببینیم چطوری میسازی ! wink
راستی اینو یادم رفت بگم یونیتی بالاخره تخریب گذاشت یا نه هنوز از همون پلاگین ها استفاده میکنین ؟ انریل تو سال 1998 انجینش تخریب داشت الان تو انریل 4 دیگه ترکونده !
راستی این ویدیو رو حتما حتما نگاه کنین کیفیتش کمی پایینه اچ دی نیست اگر بالا خواستین حتما از یوتیوب نگاه کنین یعنی حتماااا
http://w7.mul.ir/www.youtube.com/watch?v=FcxA_xYnHZ8

راستی این ویدیو رو حتما حتما نگاه کنین کیفیتش کمی پایینه اچ دی نیست اگر بالا خواستین حتما از یوتیوب نگاه کنین یعنی حتماااا
http://w7.mul.ir/www.youtube.com/watch?v=FcxA_xYnHZ8
بچه ها بیخیال مگه شما خودتون عقل ندارید که هر کاری جان کارمک کرد شما هم بکنید. در ضمن اون ویدئو هارو با قند شکنم نمی تونم باز کنم
(9/9/1393، 10:15 عصر)محمدمهدی علیجانی نوشته است: خخخخخخخ
میگی جان کارمک به پسرش یونیتی یاد داد چون آنریل واسش سادس؟
چه آنریل بهتر باشه چه بدتر همه می دونن که یونیتی سخت تره
در ضمن شما بلد نیسیتی از یونیتی استفاده کنی چرا همه چیز رو پای یونیتی می نویسی
از ocullosion culling اش استفاده نکری که
فریم ریت بازی رو از 20 میتونه به 60 برسونه(من خودم تاثیرش رو دیدم)
الان دعوا سر یه بچه ی نه سالست خدایی
بابا بی خیال
مگه شما عقل ندارین خو خودتون انتخاب کنید اصن جان کارمک اگه می دونست که با این کار این همه دعوا را میندازه اصن بچش رو برنامه نویس می کرد.

ویندوزم رو عوض کردم
64 بیت شد ولی سرعت ویندوز خیلی پایین اومد
آنریل حجمش..... فعلا نمی تونم دانلود کنم
پاسخ
#64
MEHDyMMR کل تاپیک رو بخون از اول ببین موضوع چیه و بخون حرفای اوراچی و من رو بعدش نظر بده.wink
پاسخ
 سپاس شده توسط orache
#65
با سلام به نظر منudk بهتره و قدرتمند تره مخصوصا udk 4

فکر کنم از انریل اسکریپ استفاده کنه

خیر نمیشه گفت

من خودم با یونیتی کار کردم ولی با انریل هنوز اموزشاتشو دارم میبینم مطمعنا یاد گرفتن unity اسون تر و سریع تره

ولی اگر میخای بازی سازی رو به صورت پیشرفته دنبال کنی انریل خیلی به کارت میخوره

موفق باشی
پاسخ
 سپاس شده توسط orache
#66
udk 4 ؟؟ داداش یه انریل 4 داریم و یه انریل 3 و udk نسخه ی رایگان انریل 3 هست udk 4 وجود نداره
اخرین اپدیت یو دی کا هم اواخر فبریه ی امسال یعنی 2014 بوده https://www.unrealengine.com/news/februa...r-download
پاسخ
 سپاس شده توسط terminus-studio ، fox ، MEHDyMMR
#67
ممنون که راهنمایی کردی این یکی رو نمیدونستم فقط یه چیزی میشه بگید SDK این موتو ر یعنی چی
پاسخ
#68
sdk مخفف software development kit هست یعنی ی نسخه ی رایگان از نرم افزار یا انجین و نیازی به لایسنس گرفتنش نیست مثلا کرای انجین رو شرکت ها میخرم با سورس کامل و... که بالای 1 میلیون دلاره احتمالا ولی شرکت یه نسخه رو در اختیار عموم قرار میده که رایگانه که میگن sdk ی کرای انجین
موفق باشی wink
پاسخ
 سپاس شده توسط terminus-studio
#69
با تشکر از اطلاعاتی که دادی
پاسخ
#70
تشکر کردن ینی زدن دکمه ی تشکر و چیز های دیگه.... >spam;
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Rainbow عدم وجود خروجی ویندوز در unity 3d iranam23 1 433 5/11/1396، 05:17 عصر
آخرین ارسال: Mehrdad
Video مشکل در ساخت انمیشن با unity mhmtkh 1 271 29/6/1396، 04:55 عصر
آخرین ارسال: محمدمهدی علیجانی
  مشکل ساخت انیمیشن در unity masoodgiryaii 3 705 29/10/1394، 08:56 عصر
آخرین ارسال: sajjad3011
  ساخت بازی اندروید با unity masoodgiryaii 2 899 9/10/1394، 01:09 صبح
آخرین ارسال: close.css
  آموزش unity mohsengiryaii 10 3,820 15/4/1392، 11:06 صبح
آخرین ارسال: Majid



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان