درود مهمان گرامی! ثبت نام


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
توقف حین بازی
#1
سلام
لطفا اگه میتونید تو این مورد کمکم کنید
تو این سورس که در مورد توقف بازی هست من تو گیم میکر 8 وقتی اجرا میکنم درست کار میکنه ولی وقتی تو استودیو اجرا میکنم ارور میده نمیدونم در مورد کجای بکگراندش هست
لینک دانلود حجم حدود 250 کیلوبایت

http://s8.picofile.com/file/8296681592/G...e.rar.html
در ضمن توش اموزشش ساختش هم هست اونم یک نگاهی بهش بندازید
  
ممنونم
پاسخ
#2
سلام
خیلی از توابع گیم میکر 8 در گیم میکر استدیو منسوخ شده اند
برای قفل کردن بازی در گیم میکر استادیو باید ابجکت ها رو غیر فعال کنید
در صورت نیاز به توضیحات بیشتر همینجا اطلاع بدید
پاسخ
 سپاس شده توسط sina2000
#3
الان مشکل من اینه که بجای این کد باید چه کدی بدم _کد خط قرمز مربوط به تهیه بکگراند

pause = !pause

if pause
{
    Background = background_create_from_screen(0,0,view_wview,view_hview,0,1)
    instance_deactivate_all(1);
    instance_create(view_xview+view_wview/2,view_yview+view_hview/2,obj_quit)
}

if !pause
{
    with(obj_quit)
    {
        instance_destroy()
    }
    instance_activate_all()
}
پاسخ
#4
لطفا از تگ کد برای گذاشتن کد استفاده کنید
از یکی از این ها باید استفاده کنید
  1. background_create_colour
  2. background_create_gradient
  3. background_create_from_surface

  4. background_set_alpha_from_background
پاسخ
 سپاس شده توسط sina2000
#5
ممنون
میرم تست کنم باز اگه مشکلی بود میگم
پاسخ
#6
اون مشکل رو حل کردم حالا یک مشکل جدید دارم
اونت draw  تو اون سورس کلا حذف کردم و بجای کد قبلی تو space کد زیر رو گذاشتم
pause = !pause

if pause
{

    instance_deactivate_all(1);
    instance_create(view_xview+view_wview/2,view_yview+view_hview/2,obj_quit)
}

if !pause
{
    with(obj_quit)
    {
        instance_destroy()
    }
     instance_activate_all()
}

-----------------------
الان همه خوب کار میکنه فقط وقتی بازی متوقف میشه هر ابجکتی که تو بازی باشه نامری میشه مثل پلیر و دشمن و دیوار البته جز ابجکت کنترل کننده . خروج
میخام ابجکت ها موقع توقف نمایش داده بشن
پاسخ
#7
دو راه دارید
1- گرفتن عکس از صفحه و نمایش اون هنگام پاوز
2-یادداشت سرعت تمامی اینستنس های فعال در روم و صفر کردن سرعتشان (راه جالبی نیست پیاده سازیش یک سری مشکلات داره )
پاسخ
#8
یه آبجکت ایجاد کن مثلا با نام Pause و کدهای زیر رو در ایونت های مربوط وارد کن
حالا هر وقت این آبجکت رو توی روم ایجاد کنی مکث انجام میشه


Create
کد:
sprite_index = sprite_create_from_surface(application_surface,0,0,surface_get_width(application_surface),surface_get_height(application_surface),0,0,0,0);
instance_deactivate_all(true);

Destroy
کد:
instance_activate_all();
sprite_delete(sprite_index)
پاسخ
 سپاس شده توسط sina2000 ، ladyship
#9
(15/3/1396، 07:47 عصر)mehdiyg نوشته است: یه آبجکت ایجاد کن مثلا با نام Pause و کدهای زیر رو در ایونت های مربوط وارد کن
حالا هر وقت این آبجکت رو توی روم ایجاد کنی مکث انجام میشه


Create
کد:
sprite_index = sprite_create_from_surface(application_surface,0,0,surface_get_width(application_surface),surface_get_height(application_surface),0,0,0,0);
instance_deactivate_all(true);

Destroy
کد:
instance_activate_all();
sprite_delete(sprite_index)
application surface چیه؟
پاسخ
#10
application surface چیه؟


https://docs.yoyogames.com/source/dadios...rface.html
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  توقف در بازی YASIN GIME 10 64 29/7/1396، 06:24 عصر
آخرین ارسال: YASIN GIME
  توقف در بازی رحیمی 0 778 21/11/1392، 10:40 صبح
آخرین ارسال: رحیمی



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان