درود مهمان گرامی! ثبت نام

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
توضیح collision table
#1
این جدل رو کلا توضیح بدید من مخم پوکیده',}
resim
پاسخ
#2
فهمیدی به منم بگو. من تو این. Rigid body و kinematic ماندم. جفتشون یه کار انجام میدن
اما. تو بازی های پلتفرمر. همیشه به پلیر kinematic میدن
پاسخ
#3
کینمتیک (سینماتیک) کارش اینه که تاثیر نیرو های اطراف رو به ابجکت خاموش کنه. مثلا ماشین میخوره به دیوار یکم زاویه ش عوض میشه و برمیگرده تا جایی که یادمه اون تغییر زاویه ش رو خاموش میکرد.
ریجید بادی هم که کارش شبیه سازی یک جسم فیزیکی متحرک هست اگر اشتباه نکنم
دوستان حرفه ای تر اگر مشکلی هست لطفا اصلاح بفرمایید smiley

این جدوله هم داره میگه چه نوع از کلایدر ها و چه نوعی از ریجید بادی ها برخوردشون با هم حساب میشه.
جدول اولی مربوط به کالیژن هاست
جدول دوم هم مربوط به تریگر ها هست...
پاسخ
 سپاس شده توسط sajjad3011
#4
آره بعضی اوقات معمولا کاراکتر حالت float in air(معلق یا شناور در هوا)پیدا می کنه سعی می کنم is kinematic و apply root motion رو غیر فعال کنم(توی Animator و Rigid body)
پاسخ




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان