درود مهمان گرامی! ثبت نام


آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تایمر
#1
Question 
با سلام

می خواستم بدونم که چجوری وقتی کاربر روی آپدیت یک چیزی زد بعد زمان مشخصی آپدیت بشه مثل کلش

یعنی میزنی روش ... میگه نیم ساعت .... بری بیرون ربع ساعت بعد برگردی بزنه 15 دقیقه مانده است 

البته کار با تایمرو بلدم ولی نمی دونم چجوری بیرون از بازی حفظ بشه !

با تشکر
پاسخ
#2
(5/1/1397، 03:55 عصر)A.m نوشته است: با سلام

می خواستم بدونم که چجوری وقتی کاربر روی آپدیت یک چیزی زد بعد زمان مشخصی آپدیت بشه مثل کلش

یعنی میزنی روش ... میگه نیم ساعت .... بری بیرون ربع ساعت بعد برگردی بزنه 15 دقیقه مانده است 

البته کار با تایمرو بلدم ولی نمی دونم چجوری بیرون از بازی حفظ بشه !

با تشکر

دوست عزیز شما باید ساعت شروع تایمرت رو توی  playerpref یا توی فایل بنویسی . دفعه بعد که وارد اپلیکیششن شدی ، چک کنی ۱۵ دقیقه گذشته یا نه.
در ضمن باید حواست باشه که شاید اون ۱۵ دقیقه هنوز توی بازی بود پس باید دایم چک کنی که به اون ۱۵ دقیقه رسیده یا نه.
هم توی اپدیت میتونی چک کنی هم میتونی از  invoke  استفاده کنی.
پاسخ
 سپاس شده توسط A.m
#3
با سپاس

من دو سوال دارم  smiley

اول اینکه باید با تایم دستگاه چک کنیم ؟اگر بله چجوری بدستش بیاریم ؟ اگر طرف ساعتشو برد جلو چی ؟


دوم اینکه چطور اگه بیرون بازی بودیم یک آلارم بده

یعنی حتی اگر تو بازی نبودیم کدمون کار کنه و چک کنه !

با تشکر
پاسخ
#4
[*]System.DateTime.Now
از رویدادهای OnApplicationPause  و OnApplicationFocus() استفاده کن



کد php:
using UnityEngine;

public class 
AppPaused MonoBehaviour
{
 
   bool isPaused false;

 
   void OnGUI()
 
   {
 
       if (isPaused)
 
           GUI.Label(new Rect(1001005030), "Game paused");
 
   }

 
   void OnApplicationFocus(bool hasFocus)
 
   {
 
       isPaused = !hasFocus;
 
   }

 
   void OnApplicationPause(bool pauseStatus)
 
   {
 
       isPaused pauseStatus;
 
   }

تخصص:بیسواد،نوب،نادان
https://cafebazaar.ir/app/ir.s.s.hek.nokh/?l=fa
https://telegram.me/gameoverblog
بیشتر از آنچه برای موفق بودن تلاش می کنی برای با ارزش بودن تلاش کن.آلبرت انیشتین.




پاسخ
 سپاس شده توسط A.m
#5
رویداد دیگه ای هم داریم قبل از خروج کامل پیامی رو به یونیتی می فرسته :
OnApplicationQuit()
مثال :
کد php:
using UnityEngine;
using System.Collections;

public class 
ExampleClass MonoBehaviour
{
 
   void OnApplicationQuit()
 
   {
 
       Debug.Log("Application ending after " Time.time " seconds");
 
   }

تخصص:بیسواد،نوب،نادان
https://cafebazaar.ir/app/ir.s.s.hek.nokh/?l=fa
https://telegram.me/gameoverblog
بیشتر از آنچه برای موفق بودن تلاش می کنی برای با ارزش بودن تلاش کن.آلبرت انیشتین.




پاسخ
 سپاس شده توسط A.m


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  ساخت یک تایمر کمک!! fanand 2 702 23/4/1395، 11:33 صبح
آخرین ارسال: fanand
  چه طور یه تایمر بسازم؟!؟!؟1 tmnttnmt 6 1,143 25/3/1395، 12:13 عصر
آخرین ارسال: tmnttnmt



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان