درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بکگرند گیف؟
#1
سلام و وقت بخیز دوستان

میگممم رااهی هست  برای بکگراند بازی عکس متحرک گذاشت؟؟
گیم میکر؟؟؟
پاسخ
#2
اگه منظورت شخصیت و دشمن و ... متحرک باشه(که بعید میدونم باشه) آره میشه..
اما بکگراند نه.میتونی از اسپرایت های متحرک جوری استفاده کنی که انگار بکگراندن
هر سوالی در گیم میکر و یونیتی دارید یا اندروید استودیو:
t.me/elshine081
اگه فایل های اندروید sdk نیازتون شد:
http://www.androidsdk.ir
t.me/androidsdkir
این هم سایت و کانال استودیو:
http://www.shinestd.ir
t.me/shinestd
پاسخ
#3
میشه یه گیف گذاشت !
تمام آموزش ها در کانال ها هست.
ایتا سروش بله تلگرام
پاسخ
#4
(22/7/1397، 06:35 عصر)danialjahantigh نوشته است: سلام و وقت بخیز دوستان

میگممم رااهی هست  برای بکگراند بازی عکس متحرک گذاشت؟؟
گیم میکر؟؟؟

دوست من یکی از چیزهایی مهمی که باید در بازی سازی همیشه مد نظر قرار بدی بحث "پردازش" هست، حتی اگر این کار با روش های مختلف قابل اجرا هم باشه اول باید ببینی آیا ارزش این رو داره که بخش زیادی از CPU و Ram رو درگیر خودش کنه یا نه. مخصوصا اگر تارگت شما روی موبایل باشه. چون حتی وقتی از تعداد بیشتری tile استفاده میکنی به CPU فشار میاد چه برسه به اینکه از یه تصویر متحرک نسبتا بزرگ هم استفاده کنی. شاید اگر بگی قصدت از این کار چیه بتونیم پیشنهاد بدیم. مثلا شما قصد دارید از یه منظره ی متحرک برای بکگراند استفاده کنید، خب در این حالت یکی از بهترین کارها اینه که اجزا اون تصویر ثابت باشه و فقط تعدادی از برگ ها متحرک بشن تا فقط کمی زنده بودن تصویر رو القا کنن.(این فقط یه مثال ساده بود) با این کار مقدار قابل توجهی از پردازش ها کم میشه
پاسخ




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان