درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بروز رسانی بازی
#1
حتما همه شما دیدید که وقتی مثلا در گوگل پلی فایل بروز رسانی ( آپدیت ) یک بازی را نصب میکنید . تغییراتی در بازی ایجاد میشه اما امتیازات و هر آنچه بازیکن کسب کرده باقی میمونه . حالا اینکار چطور انجام میشه ؟ 
به عبارت دیگر آپدیت بازی را چگونه باید ساخت ؟ 
با تشکر
پاسخ
#2
سلام بستگی به محل ذخیره سازی اطلاعات بازی توسط سازنده داره.
اپدیت اغلب اینطوریه که یک خروجی کامل و مجدد از بازی هست و با خروجی اولیه از نظر شکل خروجی گرفتن تفاوتی نداره.
برای ذخیره کردن اطلاعات بازی هم از ابزار های مختلفی میتونید استفاده کنید و در جاهای مختلفی از دستگاه اطلاعات رو ذخیره کنید ، مثل رجیستری ، حافظه داخلی ، حافظه خارجی و...
پاسخ
#3
یک بازی به صورت جای گزین نصب شه دومم بهتره از روشای دیگه به جز پلیرپرفب استفاده شه مثلا سیستم IO که فکر نکنم بتونی !
پاسخ
#4
سلام،
سوالتون برای خروجی اندروید هست یا ویندوز؟
کیــــــــــ qwerty13 ـــــــوورتی13
پاسخ
#5
سوالم در مورد خروجی اندروید هست .
ممنون بابت راهنمایی هایی که داشتید . ولی ممکنه یک آموزش کامل بدید . با تشکر
پاسخ
#6
ببین باید محل ذخیره سازی بازی و داده حذف نشن که بهتره از پلیر پرفب استفاده نشه !
پاسخ
 سپاس شده توسط start777
#7
(16/7/1397، 12:16 عصر)Clever Wise نوشته است: ببین باید محل ذخیره سازی بازی و داده حذف نشن که بهتره از پلیر پرفب استفاده نشه !

دوست گرامی پلیر پرفب(Player Prefab) اشتباهه اصلا پرفب جدا از این قضیه هست و نامربوطه...پلیر پریفز (PlayerPrefs) اون چیزیه که ایشون نیاز داره.برای سیو مثلا متغیر int  از (PlayerPrefs.SetInt("key",value استفاده کن و در key اسم دلخواه متغیرت رو بنویس.مثلا اگه متغیرت پوله بنویس "pool" یا "money" یا... در value هم مقدار رو بنویس مثلا اگه بنویسی 10 پولت 10 سیو میشه.
هر سوالی در گیم میکر و یونیتی دارید یا اندروید استودیو:
t.me/elshine081
اگه فایل های اندروید sdk نیازتون شد:
http://www.androidsdk.ir
t.me/androidsdkir
این هم سایت و کانال استودیو:
http://www.shinestd.ir
t.me/shinestd
پاسخ
 سپاس شده توسط aminblog76 ، start777 ، qwerty13
#8
شما دیگه رو دست همه زدیا منظورم همینه حالا ما نوشتیم پلیر پرفب منظورمون همون پلیر پرفز هست !
با سریالیزینگ بهترین گزینس البته سیستم IO هم خیلی مناسب تره ولی ذخیره سازیش یه کم کار میبره !
پاسخ
 سپاس شده توسط start777
#9
(15/7/1397، 06:53 عصر)start777 نوشته است: سوالم در مورد خروجی اندروید هست .
ممنون بابت راهنمایی هایی که داشتید . ولی ممکنه یک آموزش کامل بدید . با تشکر


بندگان خدا!
اصلا بروزرسانی بازی توی اندروید که انقدر اذیت کردن نداره straight شما همینکه با یک روشی امتیازای کاربرا رو نگه می دارید تا دفعه ی بعدی که بازی رو باز میکنه امتیاز بیاد کافیه؛ با نصب بسته ی جدید بازی توی اندروید اون موارد حذف نمیشن خیلی راحت امتحان بفرمایید!
کیــــــــــ qwerty13 ـــــــوورتی13
پاسخ
 سپاس شده توسط start777 ، aminblog76




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان