درود مهمان گرامی! ثبت نام

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازی Racing Universe
#1
سلام.
جدیدا دارم روی ی بازی Low-Polygon ماشینی با کیفیت کار میکنم که اسمش Racing Universe هستش. البته اسمش حتمی نیست و ممکنه تغییر کنه. منوی بازی رو طراحی کردم از منو میتونید کیفیت بازی رو متوجه بشید:
resim


(شده عین بازی های آمریکایی batman ) خب نظرتون رو راجع به بازی ارسال کنید و اگه مشکلی هم میبینید از هر نظر بگید رفع کنم. در ضمن بازی سه بعدی هست نه دوبعدی سه بعدی نما.این عکس که از منوش بود هنوز دکمه و... منو رو نذاشتم.
پاسخ
 سپاس شده توسط qwerty13 ، ahmadreza59
#2
سلام
تو عکس که مشکلی ندیدم خیلی هم عالی
ادامه بده و امیدوارم تو کارت موفق باشی

(&)


پاسخ
#3
(3/8/1397، 09:56 صبح)ahmadreza59 نوشته است: سلام
تو عکس که مشکلی ندیدم خیلی هم عالی
ادامه بده و امیدوارم تو کارت موفق باشی

بسیار ممنون smiley
پاسخ
#4
عکس های بیشتر از بازی:
https://www.instagram.com/p/BpbdubiljlB/...elshine081
https://www.instagram.com/p/BpbdURtlpfH/...elshine081

یک ویدیو هم از مراحل ساخت بازی منتشر کردم. لینکش:
https://www.aparat.com/v/k5izI
پاسخ
#5
راستش واقعا چیزی برای نظر دادن وجود نداره... تا اونجایی که میدونم قرار نیست با منو بازی کنیم. ویدئو از گیم پلی و یا حداقل عکس از خود بازی بزاری فک میکنم بهتر میشه کیفیت بازی رو فهمید.
D: بازی آمریکایی هم مدل خاصی نداره. بازی اگه صرفا یکسری استانداردای خاص رو رعایت کرده باشه با کیفیت میشه. یا یجورایی میشه گفت شبیه بازی های خارجیه.
و اینکه... مطمئنی به 50 درصد مراحل ساخت رسیده بازی؟
پاسخ
#6
(10/8/1397، 12:40 عصر)TNT نوشته است: راستش واقعا چیزی برای نظر دادن وجود نداره... تا اونجایی که میدونم قرار نیست با منو بازی کنیم. ویدئو از گیم پلی و یا حداقل عکس از خود بازی بزاری فک میکنم بهتر میشه کیفیت بازی رو فهمید.
D: بازی آمریکایی هم مدل خاصی نداره. بازی اگه صرفا یکسری استانداردای خاص رو رعایت کرده باشه با کیفیت میشه. یا یجورایی میشه گفت شبیه بازی های خارجیه.
و اینکه... مطمئنی به 50 درصد مراحل ساخت رسیده بازی؟

باسلام.
ممنون از نظرتون. بله رسیده (به 50%) فقط یکم دکور و تکه کد و... مونده ازش. بعد اینم ی ویدیوی بهتر از بازی:
https://www.aparat.com/v/nM37Y
پاسخ
 سپاس شده توسط TNT
#7
(10/8/1397، 03:28 عصر)Shine Studio نوشته است:
(10/8/1397، 12:40 عصر)TNT نوشته است: راستش واقعا چیزی برای نظر دادن وجود نداره... تا اونجایی که میدونم قرار نیست با منو بازی کنیم. ویدئو از گیم پلی و یا حداقل عکس از خود بازی بزاری فک میکنم بهتر میشه کیفیت بازی رو فهمید.
D: بازی آمریکایی هم مدل خاصی نداره. بازی اگه صرفا یکسری استانداردای خاص رو رعایت کرده باشه با کیفیت میشه. یا یجورایی میشه گفت شبیه بازی های خارجیه.
و اینکه... مطمئنی به 50 درصد مراحل ساخت رسیده بازی؟

باسلام.
ممنون از نظرتون. بله رسیده (به 50%) فقط یکم دکور و تکه کد و... مونده ازش. بعد اینم ی ویدیوی بهتر از بازی:
https://www.aparat.com/v/nM37Y


گرافیک بازی بنظر جالب میاد ولی همچنان ویدئویی از گیم پلی وجود نداشت تو لینک بالا. همش منو و آپشنای بازی بود.
منتظر ویدئوی گیم پلی هستم D;
پاسخ
#8
پیشنهاد من بعنوان کسی که تجربه همچین حرکتی رو داره اینه که، هیچ وقت بازیتو از منو و اسپلش اسکرین و کلا از تجربه رابط کاربری بازی شروع نکن. چون به احتمال 80 درصد پروژه ت رو تموم نمیکنی و وسطاش خسته میشی، به احتمال 99 درصد هم گیم پلی اصلی بازی جذاب نیست. چون بیشتر انرژی و شور و شوقت روی منو ها و... گذاشتی.
ساخت پروتوتایپ تو مرحله اول ساخت رو هم پیشنهاد نمیکنم چون خیلی بی برنامه س این حرکت. ولی برای پروژه های کوچیک مثل بازیهای گوشی، میتونی اول با یکسری آبجکت ساده و کلا با شکل ساده بازی رو بسازی که ببینی گیم پلی بازیت چقدر جذابه.
نکته بعدی اینکه اگر اینکارو کردی حتما بعدا به اطرافیانت هم نشون بده و نظرشون رو بپرس چون تو بیشتر مواقع خودت تحت تاثیر MASTER PIECE که خودت ساختی هستی D:
پاسخ
#9
(11/8/1397، 07:36 عصر)TNT نوشته است: پیشنهاد من بعنوان کسی که تجربه همچین حرکتی رو داره اینه که، هیچ وقت بازیتو از منو و اسپلش اسکرین و کلا از تجربه رابط کاربری بازی شروع نکن. چون به احتمال 80 درصد پروژه ت رو تموم نمیکنی و وسطاش خسته میشی، به احتمال 99 درصد هم گیم پلی اصلی بازی جذاب نیست. چون بیشتر انرژی و شور و شوقت روی منو ها و... گذاشتی.
ساخت پروتوتایپ تو مرحله اول ساخت رو هم پیشنهاد نمیکنم چون خیلی بی برنامه س این حرکت. ولی برای پروژه های کوچیک مثل بازیهای گوشی، میتونی اول با یکسری آبجکت ساده و کلا با شکل ساده بازی رو بسازی که ببینی گیم پلی بازیت چقدر جذابه.
نکته بعدی اینکه اگر اینکارو کردی حتما بعدا به اطرافیانت هم نشون بده و نظرشون رو بپرس چون تو بیشتر مواقع خودت تحت تاثیر MASTER PIECE که خودت ساختی هستی D:

شما خیلی حرفه ای هستید همینه که شما میگید منم هی این حسو پیدا میکنم. واقعا من 1% شما نیستم
پاسخ
#10
(14/8/1397، 11:17 صبح)Shine Studio نوشته است:
(11/8/1397، 07:36 عصر)TNT نوشته است: پیشنهاد من بعنوان کسی که تجربه همچین حرکتی رو داره اینه که، هیچ وقت بازیتو از منو و اسپلش اسکرین و کلا از تجربه رابط کاربری بازی شروع نکن. چون به احتمال 80 درصد پروژه ت رو تموم نمیکنی و وسطاش خسته میشی، به احتمال 99 درصد هم گیم پلی اصلی بازی جذاب نیست. چون بیشتر انرژی و شور و شوقت روی منو ها و... گذاشتی.
ساخت پروتوتایپ تو مرحله اول ساخت رو هم پیشنهاد نمیکنم چون خیلی بی برنامه س این حرکت. ولی برای پروژه های کوچیک مثل بازیهای گوشی، میتونی اول با یکسری آبجکت ساده و کلا با شکل ساده بازی رو بسازی که ببینی گیم پلی بازیت چقدر جذابه.
نکته بعدی اینکه اگر اینکارو کردی حتما بعدا به اطرافیانت هم نشون بده و نظرشون رو بپرس چون تو بیشتر مواقع خودت تحت تاثیر MASTER PIECE که خودت ساختی هستی D:

شما خیلی حرفه ای هستید همینه که شما میگید منم هی این حسو پیدا میکنم. واقعا من 1% شما نیستم


منظورتو نفهمیدم ولی بهرحال... موفق باشی D:
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بازی street racing iran ساخت خودم mahdi1100 16 2,878 19/7/1393، 11:19 عصر
آخرین ارسال: shakala



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان