درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ایجاد متغیر یا امتیاز منفی یا جون
#1
سلام

کاراکتر اصلیم قطار هست.ابجکت اولیش کم کم تو مسیر بازی در اثر برخورد با ایستگاههای درست تغییر میکنه(7 بار عوض میشه=به تعداد واگناش اضافه میشه) حالا تو هر کدوم از مراخل اگه ایستگاه اشتباهی بره تا الان گفتم از اول بازی شروع بشه.
می خوام بهش فرصت باخت 2 بار رو بدم

حتما میگید دوتا جون بده بهش.نمیشه.چون قطار یه ابجکت و اسپریت نیستش.یعنی اگه برا ابجکت اولین قطار2تا جون بدم و نبازه یا فقط یکیشو استفاده کرد.حالا 6 تا قطار بعدی (مثلا دومین ابجکت جایگزین هم نبازه و سومی ببازه) از کجا بفهمن قبلیا جندتا جون استفاده کردن

میدونم باید یه   اگر بزارم nerd  اما ادامه اش چی؟ چکار کنم  what
خلاصه گیجتون کردم.اگه بلدید قشنگ بگید چون من صفرکیلومترم  mwah سپاس
پاسخ
#2
(23/10/1396، 08:51 عصر)asi123 نوشته است: سلام

کاراکتر اصلیم قطار هست.ابجکت اولیش کم کم تو مسیر بازی در اثر برخورد با ایستگاههای درست تغییر میکنه(7 بار عوض میشه=به تعداد واگناش اضافه میشه) حالا تو هر کدوم از مراخل اگه ایستگاه اشتباهی بره تا الان گفتم از اول بازی شروع بشه.
می خوام بهش فرصت باخت 2 بار رو بدم

حتما میگید دوتا جون بده بهش.نمیشه.چون قطار یه ابجکت و اسپریت نیستش.یعنی اگه برا ابجکت اولین قطار2تا جون بدم و نبازه یا فقط یکیشو استفاده کرد.حالا 6 تا قطار بعدی (مثلا دومین ابجکت جایگزین هم نبازه و سومی ببازه) از کجا بفهمن قبلیا جندتا جون استفاده کردن

میدونم باید یه   اگر بزارم nerd  اما ادامه اش چی؟ چکار کنم  what
خلاصه گیجتون کردم.اگه بلدید قشنگ بگید چون من صفرکیلومترم  mwah سپاس

سلام
ما که درست متوجه منظور شما نشدیدم . کلا گیج شدیم . ولی از متغیر جهانی واسه جان اضافه کن . اینطوری جون همه قطارها یکی میشه
چی بگم
----------------------------------------------
خدایا شکرت

پاسخ
#3
[attachment=1575 نوشته است:ahmadreza59 pid='139616' dateline='1515909875']
(23/10/1396، 08:51 عصر)asi123 نوشته است: سلام

کاراکتر اصلیم قطار هست.ابجکت اولیش کم کم تو مسیر بازی در اثر برخورد با ایستگاههای درست تغییر میکنه(7 بار عوض میشه=به تعداد واگناش اضافه میشه) حالا تو هر کدوم از مراخل اگه ایستگاه اشتباهی بره تا الان گفتم از اول بازی شروع بشه.
می خوام بهش فرصت باخت 2 بار رو بدم

حتما میگید دوتا جون بده بهش.نمیشه.چون قطار یه ابجکت و اسپریت نیستش.یعنی اگه برا ابجکت اولین قطار2تا جون بدم و نبازه یا فقط یکیشو استفاده کرد.حالا 6 تا قطار بعدی (مثلا دومین ابجکت جایگزین هم نبازه و سومی ببازه) از کجا بفهمن قبلیا جندتا جون استفاده کردن

میدونم باید یه   اگر بزارم nerd  اما ادامه اش چی؟ چکار کنم  what
خلاصه گیجتون کردم.اگه بلدید قشنگ بگید چون من صفرکیلومترم  mwah سپاس

سلام
ما که درست متوجه منظور شما نشدیدم . کلا گیج شدیم . ولی از متغیر جهانی واسه جان اضافه کن . اینطوری جون همه قطارها یکی میشه

سلام سپاسگزارم جواب دادی. کلا این متغیر جهانی رو چطور انجام بدم؟

حتی اگه چندتا ابجکت برای قطار باشه؟

برای اینکه کسی گیج نشه این فایل پیوستی رو ببینه
روی بازیتون کلیک کردم دانلود نمیشه


فایل‌(های) پیوست شده
.docx   مثلا تو این تصویر قطار اولی هست.docx (اندازه: 191.05 KB / تعداد دفعات دریافت: 5)
پاسخ
#4
لطفا کمک  ..هلپ پلیز teary
پاسخ
#5
(24/10/1396، 09:36 عصر)asi123 نوشته است: لطفا کمک  ..هلپ پلیز teary

از این فایل که هیچی نفهمیدم اصلا قطاری ندیدم .
خب اول یک ابجکت به اسم کنترل بساز و تو اولین روم بازیت بذار . و اون تیک persistent رو توی ابجکت بزن . حالا تمام متقیر های جهانی رو که میخوای تو بازی داشته باشی توی ایونت cereate این ابجکت بذار مثلا


global.jan=0


دقت کن این ابجکت کنترل فقط یکبار توی اولین روم میذاری و دیگه تو کل بازی باهاش کار نداری
الان از این متقیر برای جان ابجکت های دیگه استفاده کن . اگه اینو واسه تمام ابجکت ها بذاری جون همه یکی میشه

اینم لینک دانلود اولین بازی من
http://uplod.ir/59n0fqtztsk8/Amoo_vared_..._3.rar.htm
نسخه پیسی هست . الان دارم روی نسخه اندرویدش کار میکنم
چی بگم
----------------------------------------------
خدایا شکرت

پاسخ
#6
بسیار عالی mwah قربونت mwah
پاسخ
#7
برای تشکر میتوانید از دکمه سپاس استفاده کنید
مرجع گیم میکر در ایران
کانال تلگرام هلپ گیم میکر
ای پی تیم اسپیک بیدگیمز(سروری برای همه عزیزان بازی ساز و توسعه دهنده):5.9.247.246
ایدی تلگرام:hadieb73

پاسخ
 سپاس شده توسط asi123


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  ایجاد یک آپدیت در گیم میکر HADIp 4 817 11/8/1396، 05:29 عصر
آخرین ارسال: YASIN GIME
  مشکل امتیاز دهی full-city 3 184 17/5/1396، 04:32 عصر
آخرین ارسال: Milad_Hyper
Question امتیاز آنلاین برای گیم میکر استدیو Sam_Solid 0 232 28/3/1396، 12:52 صبح
آخرین ارسال: Sam_Solid
  ایجاد خط با ابجکت sina2000 19 818 12/2/1396، 11:55 عصر
آخرین ارسال: sina2000
  ایجاد ابجکت در زمان مناسب sina2000 2 325 15/12/1395، 03:58 صبح
آخرین ارسال: sina2000



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
آموزش ساخت بازی با C# آموزش پروژه محور یونیتی Unity آموزش ساخت بازی حدس تصویر
آموزش مدل سازی در Maya آموزش یونیتی Unity- ساخت منو آموزش گنجینه برنامه نویسی اندروید
آموزش مدل سازی با 3Ds Max آموزش متحرک سازی با Unity آموزش گرافیک کامپیوتری با OpenGL
آموزش متحرک سازی در 3Ds Max مجموعه آموزش های ساخت بازی آموزش ساخت بازی در ویژوال بیسیک
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس