درود مهمان گرامی! ثبت نام
آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ایجاد شرط به وجود آمدن آبجکت در گیم میکر
#1
Big Grin 
سلام. smiley
من می خوام در گیم میکر یک شرط بنویسم که اگر یک آبجکت  A و یک آبجکت B و دو آبجکت C در روم بودند ( وجود داشتند) آّبجکت E در x و y مشخص به وجود بیاد  و اون آبجکت های A  و B و C هم پاک بشوند.
باید کد رو چه جوری بنویسم؟؟ Q
پاسخ
#2
(20/6/1397، 02:44 عصر)seyedalisheykhi نوشته است: سلام. smiley
من می خوام در گیم میکر یک شرط بنویسم که اگر یک آبجکت  A و یک آبجکت B و دو آبجکت C در روم بودند ( وجود داشتند) آّبجکت E در x و y مشخص به وجود بیاد  و اون آبجکت های A  و B و C هم پاک بشوند.
باید کد رو چه جوری بنویسم؟؟ Q

سلام. 
کدش رو من بلد نیستم ، اما با استفاده از اکشن ها هم میشه انجامش داد. 
توی لیب کنترل ، یه اکشن شرط برای شمارش تعداد ابجکت هست ، از اون استفاده کن. 
پاسخ
 سپاس شده توسط seyedalisheykhi ، qwerty13
#3
(20/6/1397، 02:44 عصر)seyedalisheykhi نوشته است: سلام. smiley
من می خوام در گیم میکر یک شرط بنویسم که اگر یک آبجکت  A و یک آبجکت B و دو آبجکت C در روم بودند ( وجود داشتند) آّبجکت E در x و y مشخص به وجود بیاد  و اون آبجکت های A  و B و C هم پاک بشوند.
باید کد رو چه جوری بنویسم؟؟ Q

سلام،
در گیم میکر تابعی هست که با دادن نام آبجکت میتونید تعدادشون رو دریافت کنید.
نام این تابع instance_number و ورودی اون نام آبجکت مورد نظر هست.

به طور مثال در این کد شرطی هست که در صورت بیشتر از 0 بودن obj_A و بیشتر از 1 بودن obj_B شرط برقرار میشه:

کد:
if (instance_number(obj_A) > 0 && instance_number(obj_B) > 1){

//دستورات

}
کیــــــــــ qwerty13 ـــــــوورتی13
پاسخ
 سپاس شده توسط seyedalisheykhi ، aminblog76
#4
Big Grin 
(20/6/1397، 05:46 عصر)qwerty13 نوشته است:
(20/6/1397، 02:44 عصر)seyedalisheykhi نوشته است: سلام. smiley
من می خوام در گیم میکر یک شرط بنویسم که اگر یک آبجکت  A و یک آبجکت B و دو آبجکت C در روم بودند ( وجود داشتند) آّبجکت E در x و y مشخص به وجود بیاد  و اون آبجکت های A  و B و C هم پاک بشوند.
باید کد رو چه جوری بنویسم؟؟ Q

سلام،
در گیم میکر تابعی هست که با دادن نام آبجکت میتونید تعدادشون رو دریافت کنید.
نام این تابع instance_number و ورودی اون نام آبجکت مورد نظر هست.

به طور مثال در این کد شرطی هست که در صورت بیشتر از 0 بودن obj_A و بیشتر از 1 بودن obj_B شرط برقرار میشه:

کد:
if (instance_number(obj_A) > 0 && instance_number(obj_B) > 1){

//دستورات

}
هورااا .... مشکلم حل شد laugh اگه می شد هزار تای دیگه هم سپاس اضافه می کردم mwah
پاسخ
 سپاس شده توسط qwerty13 ، aminblog76


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  انتخاب نزدیک ترین آبجکت (?) MiladKaydi 5 156 10/7/1397، 09:02 عصر
آخرین ارسال: qwerty13



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان