درود مهمان گرامی! ثبت نام
آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اضافه کردن قسمتی دیگه به مدل
#1
وقتی یه مدل میسازیم چطوری یه قسمت دیگه رو که مثلا با blender ساختیم به این مدل اضافه کنیم یا توی زیبراش ویرایش کنیم؟
مثلا همین مدلی که دارای بخش های مختلف هست. مثل کلاه و دندون ها و غیره.

مثلا یه کلیپ واسه ساخت گرگ گذاشته بودم که دندون رو جدا میساخت و بعد می برد توی دهن گرگ جاساز می کرد و سپس سوئیچ می کرد روی مدل سر گرگ و روی لثه ها رو کمی sculpt می کرد تا دندون ها توش جاساز بشن.

اگه کسی بلده لطفا راهنمایی کنه.

با تشکر
پاسخ
#2
خب مدل دندون و لثه رو جدا می سازی و با زدن دکمه w به حالت move میری و سر جای مورد نظر قرار می دی. اگرم منظورت اینه که مثلا مدل دندون رو با مدل اصلی یکی کنیم باید یه ساب تول بری. اونجا ابجکت ها رو هست. فقط باید حتما مدل دندون زیر مدل اصلی باشه ( تو سابتول ) بعد مدل اصلی رو انتخاب کن و از قسمت ساب تول قسمت merg رو بزن و سپس merg down
بله teeth
!GAME OVER
پاسخ
 سپاس شده توسط kernel ، sajjad3011
#3
تو 3dmax و مایا به بخش داره به اسم مرج
بلندر هم فک کنم داشت.
معمولا از این استفاده میشه.
لینک مدلای من:
مدل تخت 2 طبقه
مدل میز + صندلی + کامپیوتر

آموزش فارسی کامل 3D Max:
لینک

یادش بخیر:
بیشترین تعداد کاربرانی که به طور همزمان در انجمن حضور داشته اند: 208 کاربر در تاریخ ۶/۸/۱۳۹۱ و ساعت ۰۵:۳۴ عصر بوده است.
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  پاک کردن یکی از objectها DW2013 1 445 13/7/1397، 09:55 صبح
آخرین ارسال: Clever Wise



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان