درود مهمان گرامی! ثبت نام

آموزش ساخت بازی در #C آموزش UDK آموزش مدل سازی در Maya
آموزش ساخت بازی در VB آموزش Unity - پروژه محور آموزش مدل سازی با 3Ds Max
آموزش برنامه نویسی اندروید آموزش Unity - ساخت منو آموزش متحرک سازی در 3Ds Max
آموزش ساخت بازی حدس تصویر آموزش Unity - متحرک سازی مجموعه آموزش های ساخت بازی
● آموزش های رایگان ● تبلیغات دیجیتال هوشمند ● استخدام در فرادرس

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش گیم میکر استودیو"مبتدی تا پیشرفته"
#1
آموزش گیم میکر استودیو

کار با گیم میکر

ورژن 1.4byGmstudio Gruo

به گیم میکر استودیو خوش اومدید! در این جا نحوه استفاده از گیم میکر استودیو از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده شده است.

گیم میکر استودیو نرم افزار کاربردی که شامل تمامی مراحل ساخت بازی های ساده 2 بعدی و حتی 3 بعدی را در محیطی تمام بصری را خواهید ساخت. تمامی آیتم های بازی اعم از شخصیت ها، تصاویر متحرک، پس زمینه، موسیقی متن، افکت های به کاربرده شده و ابعاد گرافیکی محیط بازی به آسانی و تنها با کلیک های ساده موس توسط شما خلق و ساخته می شوند. شما مي توانيد تنها با کشیدن و رها کردن اجزا و اعمال افکتها و اضافه کردن صوت و موزیک بازی مورد نظر خود را بسازید. این برنامه برای ساخت بازی بهترین گزینه است و ساده ترین محیط را دارد. ضمنا گیم میکر استودیو به کاربرانی که با زبان برنامه نویسی آشنایی دارند امکانات و انعطاف های بسیاری را پیش رویشان قرار می دهد تا از قابلیت های این نرم افزار حداکثر استفاده را ببرند.

منبع تمام پست ها کانال: @gmstudio
منبع تمام پست ها سایت: http://docs.gmstudio.ir

همچنین توجه شود اطلاعات کاملا با مجوز صاحبین است و طی گفت و گویی اجازه داده شده است.
گرگ گرگ است. اگر اخم ، اگر لبخند است. بی طمع نیست سلامش ، هنرش ترفند است.

دوستان به سایت من هم بیاید و من رو حمایت کنید.

سایت فول سیتی
پاسخ
#2
در این صفحه اجزای رابط کاربری گیم میکر استودیو توضیح داده شده اند.
بعد از باز کردن برنامه شما با صفحه زیر روبرو می شوید:
resim

در بالای این صفحه شما 9 تب مشاهده می کنید: Welcome - Open - New - Import - Release Notes - Demos - Tutorials - News - Licences
نقل قول:
  • Welcome: این صفحه به صورت پیش فرض باز می شود و در زیر آن پروژه هایی که اخیرا باز کرده اید نشان داده شده اند. در وسط صفحه نکته های کلیدی کار با برنامه نشان داده می شوند.
  • Open: در این صفحه می توانید پروژه ای که در کامپیوتر خود دارید را باز کنید.
  • New: در این صفحه آدرسی که می خواهید پروژه جدید خود را ذخیره کنید و همچنین نام پروژه را وارد می کنید و اقدام به ساخت پروژه جدید می کنید.
  • Import: در اینجا شما می توانید فایل های فشرده با فرمت gmz را باز کنید. همچنین می توانید فایل های نسخه های دیگر گیم میکر را هم باز کنید. مثل نسخه 6 (فرمت gm6)، نسخه 7 و 8 (gmk)، نسخه 8.1 (gm81) و نسخه های پایین تر از 6 (gmd). می توانید فایل های پشتیبانی گیم میکر (gb1، gb22) را باز کنید.
  • Release Notes: در این صفحه اطلاعات مربوط به نسخه های گیم میکر استودیو و تغییرات آن ها نمایش داده می شوند.
  • Demos: در این قسمت دموهای گیم میکر استودیو قرار دارند. برای کار با این دموها نیاز به دانش برنامه نویسی گیم میکر دارید چون اکثرا با برنامه نویسی آماده شده اند. برای استفاده از این دموها نیاز به اینترنت دارید تا گیم میکر آن ها را دانلود کند. این لیست توسط سایت سازنده گیم میکر بروز رسانی می شود.
  • Tutorials: در این قسمت آموزش های گیم میکر قرار دارند. برای استفاده از این آموزش ها نیز نیاز به دریافت آنها از طریق اینترنت دارید. برخلاف دموها در این بخش نحوه استفاده از سورس آموزش به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده است.
  • News: در این صفحه جدیدترین اخبار تیم یویوگیمز (سازنده گیم میکر استودیو) نشان داده می شود.
  • Licenses: در این صفحه مجوز استفاده از برنامه قرار دارد.
 
ساخت اولین پروژه
برای شروع به تب New بروید و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده گزینه Create را بزنید. با این کار فایل پروژه با پسوند (GMX) در مسیر موردنظر ساخته می شود.

رابط کاربری برنامه
بعد از ساخت اولین پروژه پنجره ای مانند تصویر زیر باز می شود:

resim

در سمت چپ، منابع بازی قرار دارند که عبارتند از: Sprites - Sounds - Backgrounds - Paths - Scripts - Fonts - Time Lines - Objects, Global Game Settings - Extensions. در بالای صفحه منوی برنامه قرار دارد. در زیر آن نوار ابزاری که بیشترین کاربرد را دارند وجود دارد. این ابزار با کلیک راست کردن در قسمت منابع هم قابل دسترسی هستند.

کاربران Steam سه گزینه دیگر در نوار ابزار خود دارند:
نقل قول: [تصویر: http://docs.gmstudio.ir/p-file/Z_tohid%2...4730750403]با انتخاب این گزینه Steam Player باز می شود و بازی هایی که شما در Steam Workshop ارسال یا دنبال کرده اید نشان داده می شوند.
[تصویر: http://docs.gmstudio.ir/p-file/Z_tohid%2...4730696602]این گزینه Steam Workshop گیم میکر استودیو را باز می کند.
[تصویر: http://docs.gmstudio.ir/p-file/Z_tohid%2...4730725931]این گزینه زمانی که یک نسخه دیگر از گیم میکر استودیو داشته باشید قابل دسترسی است. پس می توانید 2 پروژه یا بیشتر در یک زمان باز کنید.
منابع بازی
در سمت چپ منابع بازی قرار دارند. این منابع به صورت درختی نشان داده شده اند. با هر تغییر در این قسمت فایل های موجود در پوشه پروژه در ویندوز نیز تغییر می کنند. اگر در کنار بخشی علامت + وجود داشته باشد با کلیک بر روی آن منابع موجود در آن بخش نشان داده می شوند. با کلیک بر روی علامت - آن بخش بسته می شود. شما می توانید با انتخاب هر یک از منابع بازی، کلیک راست کردن بر روی آن و انتخاب گزینه Renamee نام آن را تغییر دهید. با کلیک راست کردن بر روی هر یک از منابع منوی ویرایش باز می شود که گزینه هایی مانند افزودن، کپی کردن، حذف کردن یا نمایش منابع انتخاب شده در آن قرار دارند.
می توانید با کشیدن و رها کردن منابع جای آن ها را تغییر دهید یا گروه بندی کنید. همچنین می توانید منوی درختی منابع را بر اساس آنچه که می خواهید محدود یا جستجو کنید:
resim
 
نوار ابزار دسترسی سریع
در این نوار گزینه های افزودن هر یک از منابع قرار دارند. مانند ساخت اسپرایت، فایل صوتی، پس زمینه و ... . همچنین گزینه های پروژه جدید، باز کردن پروژه دیگر، ذخیره، اجرا، خروجی گرفتن تنظیمات پروژه قرار دارند. این گزینه ها در منوی اصلی نیز وجود دارند
دو گزینه هستند که فقط در نوار ابزار وجود دارند:

resimتوقف پیش نمایش بازی: این گزینه باعث توقف نمایش بازی می شود.
resimپاک کردن کش پروژه

تعیین خروجی بازی
منوی کشویی موجود در نوار ابزار به شما اجازه می دهد نوع خروجی بازی خود را انتخاب کنید. خروجی های موجود عبارتند از:
ویندوز
قابل دسترسی در تمامی نسخه ها
Steam WORKSHOP
قابل دسترسی در تمامی گیم میکرهایی که از استیم خریداری شده باشند.
MacOSX
قابل دسترسی در تمامی نسخه ها
ویندوز 8 (JavaScript)
قابل دسترسی در نسخه پرو گیم میکر استودیو
ویندوز 8 (Native)
قابل دسترسی در نسخه پرو گیم میکر استودیو
HTML5
قابل دسترسی در نسخه پرو گیم میکر استودیو
اوبونتو (Linux)
قابل دسترسی در نسخه پرو گیم میکر استودیو
iOS
قابل دسترسی در نسخه پرو گیم میکر استودیو
Android
قابل دسترسی در نسخه پرو گیم میکر استودیو
Tizen
قابل دسترسی در نسخه پرو گیم میکر استودیو
Windows Phone
قابل دسترسی در نسخه پرو گیم میکر استودیو
GameMaker: Player
ارسال بازی در GameMaker: Player
 
تنظیمات
منوی کشویی در نوار ابزار که به شما اجازه می دهد تنظیمات نسخه بازی را مدیریت کنید. با انتخاب گزینه Manage پنجره ای باز می شود که می توانید اقدام به افزودن، حذف یا تغییر نام تنظیمات کنید
 
محیط کار
در این محیط می توانید منابع خود را ویرایش، مراحل بازی را طراحی و با آبجکت های بازی کار کنید.
گرگ گرگ است. اگر اخم ، اگر لبخند است. بی طمع نیست سلامش ، هنرش ترفند است.

دوستان به سایت من هم بیاید و من رو حمایت کنید.

سایت فول سیتی
پاسخ
#3
معرفی آبجکت
 
آبجکتها جزء اصلی تشکیل دهنده بازی هستند
 
تمامی منابعی که تا کنون معرفی شده اند از جمله صدا ها و اسپرایتها به تنهایی فاقد کارایی بوده و برای استفاده از آنها معمولا نیازمند ابجکت هستید آبجکتها ستون اصلی بازی شما خواهند بود و تمامی اتفاقات بازی توسط آبجکتها کنترل مدیریت و نمایش داده میشوند.
 
نمونه آبجکتها
 
کاراکترها ، زمین ، دیوار و ... موجود در بازی های ساخته شده با گیم میکر همگی آبجکتهایی هستند که در یک اطلاق بازی قرار داده شده اند در حالت کلی تمامی اقدامات انجام شده در بازی به واسته آبجکتهای موجود در اطاق بازی مدیریت کنترل و اعمال میگردد.
 
ایجاد آبجکت
 
با کلیک راست بر روی بخش آبجکت منوی درختی گیم میکر و زدن create object  میتوانید یک آبجکت ایجاد کنید و یا میتوانید از کلید مخصوص ایجاد آبجکت در منوی اصلی گیم میکر استفاده نمایید([تصویر: http://docs.gmstudio.ir/p-file/Z_tohid%2...3815228806])
 
با ایجاد آبجکت پنجره ای به شکل زیر نمایش داده میشود ( با دوبار کلیک بر روی ابجکت ایجاد شده قبلی نیز این پنجره نمایش داده میشود )
 
[تصویر: http://docs.gmstudio.ir/p-file/Z_tohid%2...3815251951]
 
در نگاه اول ممکن است این پنجره کمی پیچیده به نظر برسد به همین علت به توضیح این پنجره میپردازیم
 
پنجره آبجکت از چهار بخش تشکیل شده است
 
بخش اول از سمت چپ نمایانگر اطلاعات کلی آبجکت از قبیل نام ، نوع ، قابلیت نمایش ، تداوم حظور ابجکت ، والد ، اسپرایت پیش فرض و غیره است.
 
بخش دوم بخش ایونتها (وقایع) است شما در این پنجره میتوانید ایونت مورد نظر خود را انتخاب نمایید در مورد ایونتها توضیحات تکمیلی بعدا داده خواهد شد.
 
بخش سوم بخش اکشن یا اتفاقات است که در این بخش دستورات لازمه جهت اعمال عکس العمل مد نظرتان را میتوانید وارد نمایید تا در هنگام وقوع آن ایونت دستورات شما اجرا گردد.
 
آخرین بخش از سمت چپ بخش اکشنهای آماده میباشد که برای استفاده راحتتر کاربران قرار داده شده است و به منظورت سهولت دسترسی دسته بندی گردیده.
 
 
شما میتوانید یک نام برای ابجکت خود انتخاب نمایید برای انتخاب نام ابجکت میتوانید از اعداد و حروف انگلیسی استفاده نمایید توجه داشته باشید که گیم میکر به حروف بزرگ و کوچک حساس بوده و به طور مثال بین A و a در نام گذاری تفاوت قائل است. به صورت نرمال برای نامگذاری ابجکت از فرمت obj_test استفاده میگردد که بخش اول نشانگر نوع منبع که در این مورد آبجکت میباشد است و بخش دوم نمایانگر نوع عملکرد و یا فعالیت آبجکت مد نظر است دقت نمایید د نامگذاری ابجکتها به گونه ای عمل نمایید که بعدا به سادگی با استفاده از نام ابجکت مربوطه نوع فعالیت ابجکت را تشخیص دهید.
 
شما میتوانید از بخش sprite برای ابجکت خود یک اسپرایت تعیین نمایید در صورتی که اسپرایتی در اختیار ندارید میتوانید no sprite را از بخش مربوطه انتخاب نمایید.
 
Visible : قابلیت رویت آبجکت ، این گزینه به صورت پیش فرش فعال  است و در صورت فعال بودن  این گزینه آبجکت شما در اطاق بازی نمایش داده میشود در غیر این صورت ابجکت شما نامرئی میگردد.
 
Solid : آبجکت جامد، این گزینه برای آبجکتهای جامد از قبیل دیوار زمین و موارد مشابه فعال میگردد.
 
Depth : عمق آبجکت ، اگر میخواهید آبجکت شما بر روی یا بر زیر آبجکت دیگری قرار بگیرد میتوانید از این گزینه استفاده کنید و توجه داشته باشید که آبجکتهایی با همق بیشتر ابتدا رسم شده و سپس آبجکتهایی با عمق کمتر رسم میشود به این صورت که آبجکتی با عمق یک زیر آبجکت با عمق صفر و این آبجکت زیر آبجکتی با عمق منفی یک قرار میگیرد به تصویر توجه کنید.
 
لازم به ذکر است شما میتوانید مقادیر عمق را در حین انجام بازی کنترل نمایید.
 
Persistent : تداوم آبجکت ، در صورت فعال بودن این گزینه آبجکت شما با پایان یافتن اتاق بازی و انتقال به اطاق بازی جدید از بین نرفته و به اطاق بازی جدید منتقل میگردد و تنها با حذف آبجکت است که آبجکت مربوطه از بین میرود .
 
Parents: والد ، با انتخاب این گزینه آبجکت مربوطه از آبجکت انتخاب شده تبعیت کرده و کل ایونتهای آبجکت انتخاب شده در ابجکت مربوطه  عمل کرده و ابجکت جدید یک کپی از آبجکت انتخاب شده میگردد توجه نمایید تنها ایونت create  در حالت والد غیر فعال است.
 
Masks: ماسک برخورد ، اسپرایتهای متحرک معمولا دارای یک ماسک هستند در صورت نیاز به برخورد یک ابجکت به صورت دلخواه جدای از ماسک اصلی اسپرایت از این گزینه استفاده میکنید ، به طور مثال شما در صورت طراحی یک بازی ایزومتریک ممکن است تمایل داشته باشد محل برخورد ماکانی خاص از اسپرایت باشد یا به صورت شکل خاصی باشد باید از ماسک استفاده کنید.
 
Information : اطلاعات آبجکت ، این گزینه کل کدها و اکشنهای آبجکت را به صورت یک پارچه نمایش میدهد .
 
Uses Physics : فیزیک ، این بخش تعیین کننده فزیک دار بودن آبجکت است با انتخاب این گزینه پنجره مربوطه جهت تعیین نوع  واکنش فیزیکی وابسته به نوع شیء فیزیکی نمایش داده میشود.
گرگ گرگ است. اگر اخم ، اگر لبخند است. بی طمع نیست سلامش ، هنرش ترفند است.

دوستان به سایت من هم بیاید و من رو حمایت کنید.

سایت فول سیتی
پاسخ
#4
آموزش گیم میکر استودیو

توابع ریاضی

توابع ریاضی
گیم میکر دارای توابع ریاضی بسیاری است این توابع به دو دسته زیر تقسیم میگردد

.توابع صحیح.
.توابع برداری.
گرگ گرگ است. اگر اخم ، اگر لبخند است. بی طمع نیست سلامش ، هنرش ترفند است.

دوستان به سایت من هم بیاید و من رو حمایت کنید.

سایت فول سیتی
پاسخ
#5
توابع حقیقی
 
گیم میکر دارای توابع حقیقی بسیاری است در هنگام بررسی صحت موضوع خاصی دقت نمایید که عدد 2 و 2.0 به صورت حقیقی برابر به شمار می آیند ولی در زمان بررسی صحت تساوی این دو برابر نیستند و 2.0 نشانگر این موضوع است که 2.0 عملا بیشتر از 2 است.

کد:
Num=1.0;



if Num == 1 {اجرای دستورات شما}

 
به طور مثال

کد فوق عملا میتواند صحیح باشد ولی ممکن است Num برابر مقدار 1.00001 بوده و دستورات شما اجرا نگردد اشکال زدایی چنین مواردی میتواند بسیار طاقت فرسا باشد بدین منظور بهتر از از نمونه کد زیر بجای کد فوق استفاده گردد.

کد:
if floor(Num) == 1   {اجرای دستورات شما}


توابع رندوم
 
تمامی توابع زیر در مورد انتخاب رندوم داده های ورودی میباشد.
 
   choose 
 
  random 
 
  random_range 
 
  irandom 
 
irandom_range 
 
  random_set_seed 
 
  random_get_seed 
 
  random_use_old_version 
 
  randomize 
 
 
 
 توابع مثلثاتی
 
 
 
arccos
 
arcsin
 
arctan
 
arctan2
 
sin
 
tan
 
cos
 
darccos
 
darcsin
 
darctan
 
darctan2
 
dsin
 
dtan
 
dcos
 
degtorad
 
radtodeg
 
lengthdir_x
 
lengthdir_y
 
 
 
توابع گرد کردن (رند کردن)
 
 
 
round
 
floor
 
frac
 
abs
 
sign
 
ceil
 
max
 
mean
 
median
 
min
 
lerp
 
clamp
 
 
 
سایر توابع
 
 
 
exp
 
ln
 
power
 
sqr
 
sqrt
 
.log2.
 
.log10.
 
.logn.
 
.int64.
 
 
 
گرگ گرگ است. اگر اخم ، اگر لبخند است. بی طمع نیست سلامش ، هنرش ترفند است.

دوستان به سایت من هم بیاید و من رو حمایت کنید.

سایت فول سیتی
پاسخ
#6
آموزش گیم میکر استودیو

choose

Choose : انتخاب
کد:
choose(val0, val1, val2... val15);


میتواند مقادیر رشته ،عدد صحیح ، متغییر یا ثابت دریافت کند و به صورت رندوم یکی از ورودی های را برگرداند.
نوع خروجی تابع بسته به نوع ورودی تابع میتواند متغییر باشد
بعضی اوقات شما نیازمند هستید انتخابی از بین چندین رشته به صورت اتفاقی انجام دهید یا مقادیر عددی خاصی را به صورت رندوم انتخاب نمایید در این صورت از تابع  Choose استفاده میکنید.

به طور مثال:

کد:
sprite_index = choose(spr_Cactus, spr_Flower, spr_Tree, spr_Shrub);



hp = choose(5, 8, 15, 32, 40);



name = choose("John", "Steven", "Graham", "Jack", "Emily", "Tina", "Jill", "Helen");
لازم به ذکر است که حداکثر تعداد ورودی تابع فوق 15 عدد است.
گرگ گرگ است. اگر اخم ، اگر لبخند است. بی طمع نیست سلامش ، هنرش ترفند است.

دوستان به سایت من هم بیاید و من رو حمایت کنید.

سایت فول سیتی
پاسخ
#7
آموزش گیم میکر استودیو

random

Random : رندوم
کد:
random(n);

برای دریافت یک عدد رندوم میتوانید از این تابع استفاده کنید دقت نمایید که خروجی تابع میتواند یک عدد اعشاری باشد (به احتمال زیاد اعشاری است)
خروجی تابع عددی میباشد

مثال کد:
کد:
if random(10) >= 9

{

score += 100;

}


توجه : خروجی این تابع برای بهره مندی راحتتر ثابت بوده و با اجرای بازی دوباره این حلقه تکرار میگردد
گرگ گرگ است. اگر اخم ، اگر لبخند است. بی طمع نیست سلامش ، هنرش ترفند است.

دوستان به سایت من هم بیاید و من رو حمایت کنید.

سایت فول سیتی
پاسخ
#8
آموزش گیم میکر استودیو

عبارت DO

شکل کلی عبارت DO به شکل زیر است:
کد:
do  until ()

کلمه های do و until بدون یک دیگر نمیتوانند مورد استفاده قرار گیرند:
Statement : دستورات اجرایی
Expression : شرط حلقه
تفاوت بین while  و حلقه  do در این است که در حلقه do حداقل یک بار کد های  statement اجرا می شوند. در استفاده از این حلقه دقت کنید زیرا مانند حلقه while میتواند تبدیل به یک حلقه نا متنهاهی شود

کد:
{

do

{

x = random(room_width);
5.y = random(room_height);

}

until (place_free(x, y));

}

در مثال بالا ابتدا کد داخل بلاک اجرا می شود و سپس بررسی میکند که ایا موقعیت مورد نظر خالی است یا خیر
گرگ گرگ است. اگر اخم ، اگر لبخند است. بی طمع نیست سلامش ، هنرش ترفند است.

دوستان به سایت من هم بیاید و من رو حمایت کنید.

سایت فول سیتی
پاسخ
#9
آموزش گیم میکر استودیو

عبارت for

فرم کلی حلقه for به شکل زیر است:
کد:
for ( ;  ;)

ابتدا به معرفی اجزای این حلقه میپردازیم
statement1 : ایجاد متغیر گام حلقه و اختصاص مقدار به آن
expression : شرط حلقه
statement2 : مقدار حرکت گام حلقه
statement3 : دستورات اجرایی
نحوه کارکرد قدم به قدم این حلقه به این شکل است ابتدا statement1 اجرا می شود سپس شرط حلقه بررسی می شود و دستورات اجرا می شوند و سپس بخش مقدار حرکت گام حلقه اجرا می شود و دوباره شرط حلقه و ادامه حلقه
حلقه for برای زمانی که نیاز است دستورات تکراری نوشته و یا اجرا شوند استفاده می شود همچنین از این حلقه به صورت اختصاصی برای پیمایش در حلقه ها نیز استفاده می شود همچنین میتوان از آن برای رسم نیز استفاده کرد
در مثال زیر نحوه استفاده از حلقه for برای رسم شرح داده می شود:
کد:
{

var i;

for (i = 0; i < 10; i += 1)

{

draw_text(32, 32 + (i * 32), string(i) + ". "+ string(scr[i]));

}

}

در مثال بالا که در ایونت draw است حلقه for  از 0 شروع می شود و تا 9 شمارش می شود و از متغیر گام حلقه برای رسم مقدار های داخل حلقه در چندین خط استفاده میکند . نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد نحوه استفاده از  i است که هم برای رسم چند خطی استفاده شده و هم در جایگاه ایندکس ارایه. به همین دلیل است که حلقه for در زبان برنامه نویسی بسیار مهم و کاربردی است
گرگ گرگ است. اگر اخم ، اگر لبخند است. بی طمع نیست سلامش ، هنرش ترفند است.

دوستان به سایت من هم بیاید و من رو حمایت کنید.

سایت فول سیتی
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
NewText دوره مقدماتی گیم میکر استودیو 2 MrTrick 2 89 13/7/1397، 08:07 عصر
آخرین ارسال: MrTrick
Big Grin آموزش کد سیستم های عامل در گیم میکر seyedalisheykhi 1 50 14/6/1397، 07:40 صبح
آخرین ارسال: Shine Studio
Star آموزش رایگان پرداخت درون برنامه مارکت‌های ایرانی در گیم میکر استودیو با اکستنشن a3eman 20 4,902 17/2/1397، 10:56 عصر
آخرین ارسال: danialjahantigh
  کتاب آموزش کار با انجین فیزیک در گیم میکر استودیو MehdiMarzban 0 329 21/9/1396، 01:23 عصر
آخرین ارسال: MehdiMarzban
  آموزش ساختمان سازی برای بازی های استراتیژیک در گیم میکر + سورس mohammadali1375 31 18,266 15/9/1396، 12:09 عصر
آخرین ارسال: YASIN GIME



کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان